Dowód osobisty – ważna informacja!
Zgodnie z otrzymanym komunikatem od Departamentu Spraw Obywatelskich Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie Urzędu Gminy Osjaków informuje, że na dzień 5 listopada br. na godz. 12:00 planowane jest całkowite zablokowanie dostępu do Rejestru Dowodów Osobistych dla urzędników.
Oznacza to, że 5 listopada br. od godz. 12:00 nie będzie możliwe załatwienie spraw z zakresu:
– złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego,
– odebrania nowego dowodu osobistego,
– ustalenia kodów PIN do certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
– zgłoszenia utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego,
– zgłoszenia zawieszenia certyfikatów zawartych w dowodzie osobistym,
– zgłoszenia nieuprawnionego wykorzystania danych osobowych.
Załatwienie powyższych spraw będzie ponownie możliwe w dniu 8 listopada 2021 r. od godz. 8:00. Przerwa w obsłudze spowodowana jest koniecznością zapewnienia bezpiecznego wdrożenia z dniem 7 listopada 2021 r. rozwiązań technicznych umożliwiających wydanie dowodu osobistego zawierającego w warstwie elektronicznej odciski palców.
Udostępniono: 0
Data: 2021-11-04 14:13:24
Źródło