Zamawiający:
Gmina Osjaków

Tytuł przetargu:
Wymiana źródeł ciepła w Gminie Osjaków (III postępowanie)

CPV:
44621200-1, 45331110-0, 45300000-0, 45330000-9, 45331000-6, 45332200-5, 45421000-4, 45000000-7

Tryb zamówienia:
Negocjacje z ogłoszeniem

Warunki:
Warunki udziału w postepowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych – Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wymaga się, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
i wskazać sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia, nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
– w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem urządzeń grzewczych na niskoemisyjne źródła ciepła w budynkach w ilości min. 15 szt. – w ramach maksymalnie jednego kontraktu.

Uwaga:
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych o wartości 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) w ramach maksymalnie jednego kontraktu, a nie w formule dostaw z montażem.

– dysponuje osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie wszystkimi aspektami realizacji inwestycji, o niżej określonych kwalifikacjach:
co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (co najmniej w zakresie ograniczonym),
w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020.1333 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz 
co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2008 r, Nr 63 poz. 394 ze zm.).

Wykaz podmiotowych środków dowodowych.
Wraz z ofertą ostateczną Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp (JEDZ) oraz wszystkie podmiotowe środki dowodowe tj. następujące dokumenty lub oświadczenia:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ustępie 1. niniejszego rozdziału- składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1, 2 i 4 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ustępie 1. niniejszego rozdział lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5, 6 ustawy oraz w art. 109 ust 1 pkt 5 i 7 ustawy pzp – załącznik nr 5 do OPW.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) Wykaz dostaw – załącznik nr 3 do OPW.
2) Wykaz osób – załącznik nr 4 do OPW.
3) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia).

Termin realizacji:
do 30 lipca 2022 r.

Osoba odpowiedzialna:
Renata Kostrzycka, z-ca wójta

Miejsce składania ofert:

Oferty można składać do:
2022-01-10 godz: 00:00

Otwarcie ofert:
2022-01-10 godz: 00:00

Miejsce otwarcia ofert:

Kryteria wyboru:
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
2. Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.
3. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1) cena (koszt) wykonania całego zakresu zamówienia [C]: znaczenie kryterium (%) – 60%, liczba możliwych do uzyskania punktów – 60
2) dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi [G]: znaczenie kryterium (%) – 10%, liczba możliwych do uzyskania punktów – 10;
3) czas usunięcia usterki [T]: znaczenie kryterium (%) – 30%, liczba możliwych do uzyskania punktów – 3-
4. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie oraz sposób oceny:
1) „Cena (koszt) wykonania całego zakresu zamówienia [C] – waga 60% – maksymalna liczba punktów: 60
Punkty za cent będą obliczane wg poniższego wzoru:
C – ( Cmin/Cof ) x 60
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert
Cof – cena podana w ofercie badanej

2) Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi [G] – waga 10% – maksymalna liczba punktów: 10

Kryterium Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:
dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie o 12 miesięcy – 5 pkt
dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi w ocenianej ofercie o 24 miesiące – 10 pkt.
Kryterium „Dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi” będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji jakości i rękojmi zadeklarowanego przez wykonawcę ponad wymagany okres 60 miesięcy. Okres gwarancji udzielonej przez wykonawca musi zostać podany w pełnych miesiącach. Zrównuje się okres gwarancji z okresem rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji jednocześnie stanowi deklarację wykonawcy wydłużenia okresu rękojmi i odwrotnie. W przypadku zadeklarowanego dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 24 miesiące (ponad wymagany okres gwarancji 60 miesięcy), Zamawiający przyjmie do oceny dodatkowy okres 24 miesiące. W przypadku nie wskazania dodatkowego okresu gwarancji jakości i rękojmi Zamawiający przyzna 0 pkt.

3) Czas usunięcia usterki [T] – waga 30% – maksymalna liczba punktów: 30
Kryterium Czas usunięcia usterki będzie oceniane wg poniżej przedstawionej skali:
do 36 godzin od momentu zgłoszenia – 30 pkt
powyżej 36 do 48 godzin od momentu zgłoszenia 25 pkt
powyżej 48 do 60 godzin od momentu zgłoszenia 10 pkt
powyżej 61 do 72 godzin od momentu zgłoszenia 5 pkt
powyżej 72 do 96 godzin od momentu zgłoszenia 0 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda czasu usunięcia usterki w formularzu oferty, zostanie przyjęte, że zobowiązuje się usuwać zgłoszone usterki w terminie powyżej 72 godzin i zostanie przyznane 0 punktów w tym kryterium. Najkrótszym czasem usunięcia usterki w ramach niniejszego kryterium jest czas do 36 godzin od momentu zgłoszenia. Jeżeli wykonawca zaoferuje czas na usunięcia awarii dłuższy niż 96 godzin Zamawiający odrzuci ofertę.
5. Powyższej ocenie podlegają jedynie oferty, które nie zostały odrzucone.
6. Całkowita liczba punktów jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona według wzoru:
Ko = C + G + T
gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium: cena oferty
G – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: dodatkowy okres gwarancji jakości i rękojmi
T – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium: Czas usunięcia usterki
Oferta w łącznej ocenie może uzyskać maksymalnie 100,00 pkt. Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

Wadium:
50 000,00 zł

Uwagi:
Zamawiający nie wyznacza, na tym etapie postępowania, terminu składania ofert. Zgodnie z art. 154 ust. 2 w związku z art. 154 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty wykonawców złożone w postępowaniu o referencyjnym nr RIZ.271.8.2021 (Wymiana źródeł ciepła w Gminie Osjaków – II postępowanie) uznaje się za oferty wstępne.

Firmy uczestniczące

class=”txt”>